smilethatsmile

Är det så här det är att vara kär? isånna fall dööör jag.

Kategori: Mitt liv

Hejhej, la ju upp den där bilden på min ''fina'' mage, därförjag inte kollat på min blogg på ett tag, vågade inte kolla om ddet var ågra elaka kommentarer, men kollade idag, och ni är jätte söta :)

Jag tror fan jag har en sjukdom eller någe, för i bland får jag ont i ena armen, jag får panik xP men iaf, tänkte skriva lite grann om vad som har hänt dom här dagarna, fast rubriken tänker jag inte prata mer om ;)
hade utväcklings samtal igår, och jag hade e i allt, förutom bild, där hade jag c, men iaf, jag hade aaas mycker frånvaro, och samma dag så hade jag kommit en kvart försent till musiken, men jag fick 22 minuters frånvaro, för han släppte inte in mig -.- lite arg mamma och pappa va på mig igår. Så nu har jag någe program som skickar sms 2 minuter innan en lektion börjar :D det äger xD
stackars den som skriver dom här, hon/han måste ha SJUKT dåligt självförtroande :(
Jag försöker få bättre självförtroande, förut hatade jag mig själv, nu är det bara min storlek jag hatar xP

Kommentarer


Kommentera inlägget här: