smilethatsmile

Fuck what they say! you're beautiful!

Kategori: Mitt liv

Sitter i min säng just nu och skriver sista inlägget för idag. Har packat tills imorgon, då jag ska cykla typ en mil och sova i tält med klassen, sen är jag ledig på tisdag, och sen på onsdag och torsdag kommer det bli korta skoldagar, och sen på fredag morgon äre skolavslutning, så sjukt soft med sommar lov! Har längtat sen i vintras! :D

we ♥  it
Tumblr_m5eem0f9mg1qdxzcho1_400_large
546742_335871059816019_1365154464_n_large
Hello-kitty-airplane-going-to-hong-kong-1_large
om flygplanet finns på riktigt, måååååste jag få flyga i det! o_O
Hello-kitty-airplane-going-to-hong-kong-2_large
The children's meals are especially kawaii
Såg efter att jag har skrivit klart inlägget att planet finns!! Det flyger mellan hong konng och taipei!! Måste flyga det nån gång, käääär!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: