smilethatsmile

Frågelista jävel

Kategori: Mitt liv

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad och päron
Är det nåt du absolut inte äter: blod pudding!
Kläder just nu: mjukisbyxor och t-shirt.
Musik just nu: iRihanna-we found love
Vad sa du senast: Båda!?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:framtiden xP
Sommarplaner: Vara med vänner och slappa
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft xD
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Sol!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobilen, dator, glass!
Spelar du nåt instrument: nepp, gjorde förut, piano
Morgon- eller nattmänniska: natt tror jag :P
Sparare eller slösare: båda
Bästa film: vetta fan, typ jag saknar dig
Tror på liv på andra planeter: ja
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: tror inte det.
Tror du på mirakel: hehe, vet inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jupp
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, ibland xP
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Bio eller promenad: det beror på med vem.
Är du kittlig: jaa!
Snarkar du? Hahaha, ja ibland
Stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? Så in i helvete
Äckligaste insekten: alla!
Största svaghet: dåligt självförtroende
Det här är jag bra på: Vara snäll
Bästa bok? vet inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
tankeläsare
Vad vill du jobba som? har ingen aning
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? vet inte, hamburgare tror jag.
Skriver du dagbok? ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? pierca mig, i läppen, kommer nog tatuera mig också.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) små stökigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: