smilethatsmile

låtsas bråk slutar i katastrof

Kategori: Mitt liv

Haha lite fail.. Jag och linn satt å dampa på varandra sen börja vi låtsas bråka på min logg, då skrev söta lilla silje det här:

Silje: vad har hänt mellan dig och linn vännen?
Jag: Linn säger att jag har förändrats, men jag orkar inte tjafsa med henne...
Silje: men åh..... det är bara att skita i det, äkta vänner tar folk som dom är, även fast dom förändras! bry dig inte om henne, hon är nog bara avundsjuk för att du är med nadja och skaffat anna vänner än henne finns för dig m du vill prata!
Jag: det va fejk, förlåt xP vi hade tråk, gullunge, Du e as snäll iaf!
Silje: men åh.. haha :')
Jag: haha xP
Silje: haha :D<3


Hon e så gullig,jag känner inte henne så mycket, men hon va ju sjukt göllig!!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: