smilethatsmile

Cancer jävel

Kategori: Mitt liv

I går fick jag reda på att min morfar har cancer. Den är inte så alvarlig, det är hud cancer på näsan, han har haft det i 1-2 år. och han har varit på flera undersökningar men dom har inte trott att det har varit cancer. Läkarna har trott att det bara va ett sår på näsan, men det blev större och det läkte aldrig, så  för några veckor sen så va han inne på sjukhuset och tog någroa prover och igår fick han reda på att han har cancer. Nu ska han åka till umeå och stråla sig, och det kommer troligen bli bra igen, som tur är. Cancer är en av dom värsta sjukdomarna, och flera i min släkt har gått bort på grund av det.

Som tur är så var det inte så alvarligt den här gången!

Världen hade varit mycket ättre utan den här sjukdomen, hoppas man kan hitta ett botemedel!

Förstår om ni inte orka läsa allt, men kände ara att jag var tvungen att skkriva av mig om det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: