smilethatsmile

I care to much, that's how i got hurt.

Kategori: Mitt liv

Hej igen! tänkte skriva ner vad som har hänt dom senaste dagarna.
Måndags: Jag klev upp sex och åkte å jobbade i typ 5 timmar, fick dubbelt betalt för det var helg dag... :D minns fan inte vad jag gjorde resten av den dan?! haha ;P
Tidags: klev upp 20 i sex,, åkte till krokom, bussen ddit gicjk klockan halv 7. satt heelt självpå hela bussen ett tag!!Fett coolt! :D gick till tandläkaren,tog typ femminuter där, fick en ny tid i maj. och då får jag ta bort tandtälningenn!! wiho! :D
Idag: varit hemma och städade hela huset med broder, lilla syster satt å spelaa data ;P bakade chocklad bollar med syster, grillade när mammaoch pappa kom hem. När vi kom hem så kollade jag på tv typ en timme, sen skulla pappa och brossan he upp varmluft ballongen vi köpte för as längesen, så jag följde med, vi tällde oss på en åker utanför huset, sen var vi tvungna att SPRINGA efter den jätte låångt! dog bara lite. Gick hela vägen tillbaka, och då hade det blivit mörkt.

Långt inlägg blev det, men det gör inget ;D har nyss duschat, ska sova trax, efetr jag har gjort klart inlägget, så godnatt! :D ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: