smilethatsmile

Rhodos

Kategori: Mitt liv

Hejsan, kom hem från rhodos i måndags, men mitt internet har inte funkat, men det har inte gjort så mycket för det har varit super fint väder! :D Fast när vi landade med planet i sverige så regnade det.. men iaf tänkte berätt lite om resan :)
Måndag, vi åkte typ 8 eller halv nio, och så hittade vi en as ful kille i diket, så vi stannade, vi trodde att han va dör först, bra start på resan.. så vi ringde ambulansen, så kom det två brandbilar och en polis bil ;P Men killen klarade sig bra, vi såg han i måndags när vi stannade på vägenhem från flygplatsen för att köpa korv, och han haltade bara lite och hade ett plåster på fingret. Han sa till oss att han hade blivit påkörd, och kanske det, för det hade tydligen varit en stor 50års fest där i närheten.. ;P

Men resten av semesterna va awesome! Vi var på vattenland, ett av dom största som finns i europa! det var as roligt där, fick blå märken bak på ryggen av alla vattenkanor, brännde mig där ochså, för solen tar ju as bra när man badar...

Åt en ben & jerrys varje dag där ;) det är ju så jävla gott ! :D
men här får ni lite bilder, blev inte så många, solade mest XP

poolen på hotelet :)
stranden, men vi badade inte där, var stenigt och äckligt i vattnet, men det var fint där iaf.
på den här bilden ser man rhodos stad, där var vi, det var en jätte stor mur med massa affärer innanför, jätte fint vare :)
lillasyster ♥
jag och pappa ♥
henrik och mormor, det va mamma som tog kort så har ingen bild på henne från stranden..
kul att alla ser sura ut.. ♥
ett hus som man såg från balkongen, typ as coolt xD
den coolaste bilden jag tog på hela resan, blev as glad när jag såg att blixten kom med på bilden! xP

men nu måste jag sova, håller på att somna framför dataskärmen ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: