smilethatsmile

Skola

Kategori: Mitt liv

Sitter på skolan, tänkte skriva ett inlägg så att ni vet att jag lever!
har inte hunnit blogga på ett tag.
I förrgår åkte jag och hanna in till stan efter skolan, ska visa vad jag köpte när jag kommer hem.Vi hade as kul iaf! :D <333
Igår så var jag med Nadja efter skolan, värsta dampet vi hade, typ dampa loss.
Aldeles innan jag skulle hem så skulle vi spela in "hur många lingon finns det i världen" hahaha XPMen vi hann inte -.-;P
Kom hem runt halv nio går, men jag såg nån film till halv elva, så jag hann inte blogga.
Men när jag kommer hem så kommer det somsagt bilder :)
Fina nadja på skolan i går :)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    har en frågestund på bloggen! kolla gärna in och ge mig en fråga, om du vill!

    Kram <3



    fin blogg förresten :)

    2012-01-11 | 17:03:27
    Bloggadress: http://faannyoolsson.blogg.se/
  • Sara - Mamma till Nova säger:

    Nja jag har fixat med bilen. :)

    Så nu är jag helt slut i ryggen. Men jag ska vila nu, och hoppas att de blir bätter! Hur är det? :)

    2012-01-11 | 21:29:13
    Bloggadress: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: